Hem

Medlemsservice och kundtjänst

Här får du svar på de vanligaste frågorna om poäng, betalkort, sparkonto, privatlån, livsmedel och om medlemskapet.

Kontakta Coop

Medlemsservice

Medlemsservice svarar på frågor om medlemskap, insatser etc.

Telefon: 0771-17 17 17, val 2 - 2
E-post: medlemsservice@kf.se
Öppettider: mån-fre kl 8-18

Du behöver inte anmäla adressändring till oss när du flyttar, förutsatt att du har anmält din nya adress till adressändring.se. Vi hämtar de uppgifterna direkt från SPAR, Statens person- och adressregister.


Coop Kundtjänst

Telefon: 0771-17 17 17

Tryck 1 för Coop Kundkontakt
När du har frågor om butiker, varor och erbjudanden.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 2 för MedMera
När du har frågor om Coop-kortet, medlemskapet, poäng och Mina sidor på coop.se.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 3 för MedMera Bank
När du har frågor om betal- och kreditkort eller andra produkter hos MedMera Bank

Tryck 3 + 2 för Coop Sparkonto (fd KF Sparkassa)
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 5 för Coop Matkasse och Coop Online


Coop MedMera Talsvar

Telefon: 0771-17 17 17
Öppet: Alla dagar, dygnet runt
Saldoinformation, senaste transaktionerna, beställa nytt kort, beställa ny PIN-kod.


Spärra Coop-kortet

Telefon: 010-743 38 50
Öppet: Dygnet runt


Coop Sparkonto (fd KF Sparkassa)

Telefon: 0771-17 17 17 (val 3, därefter val 2)
Öppet: Mån-fre kl 8.00-18.00
Webbplats: www.coop.se

Publicerad: 2017-11-10

På KfS använder vi cookies för att sajten ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies.