Hem

Medlemsservice och kundservice

Här får du svar på de vanligaste frågorna om poäng, betalkort, sparkonto, privatlån, livsmedel och om medlemskapet.

Kontakta Coop

Medlemsservice

Medlemsservice svarar på frågor om medlemskap, insatser etc.

Telefon: 0771-17 17 17, val 2 - 2
E-post: medlemsservice@kf.se
Öppettider: mån-fre kl 8-18

Du behöver inte anmäla adressändring till oss när du flyttar, förutsatt att du har anmält din nya adress till adressändring.se. Vi hämtar de uppgifterna direkt från SPAR, Statens person- och adressregister.


Coop Kundservice

Telefon: 0771-17 17 17

Tryck 1 för Coop Kundkontakt
När du har frågor om butiker, varor och erbjudanden. Välj denna om du vill  reklamera en vara.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 2 för Coops Kundservice och Medlemsservice
När du har frågor om Coop-kortet, medlemskapet, poäng och Mina sidor på coop.se.
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 3 för Låna, Spara och Betalkort
När du har frågor om betal- och kreditkort eller Låna och Spara hos MedMera Bank

Tryck 3 + 2 för Coop Sparkonto (fd KF Sparkassa)
Öppet vardagar kl 8-18

Tryck 5 för Coop Matkasse och Coop Online


Coop MedMera Talsvar

Telefon: 0771-17 17 17
Öppet: Alla dagar, dygnet runt
Saldoinformation, senaste transaktionerna, beställa nytt kort, beställa ny PIN-kod.


Spärra Coop-kortet

Telefon: 010-743 38 50
Öppet: Dygnet runt


Coop Sparkonto (f.d. KF Sparkassa)

Telefon: 0771-17 17 17 (val 3, därefter val 2)
Öppet: Mån-fre kl 8.00-18.00
Webbplats: www.coop.se

Publicerad: 2017-11-10