Hem

Vår verksamhet

Vi är en av huvudägarna i Coop och vår huvuduppgift är att göra Coop så bra som möjligt för våra drygt 800.000 medlemmar. Coop-kortet är ditt medlemsbevis.

KfS Verksamhetsberättelse 2018 (pdf)

Konsumentföreningen Stockholm (KfS) representerar över 800.000 medlemmar. Tillsammans är vi en av huvudägarna i Coop, och bidrar med goda idéer, nya lösningar och resurser för att förbättra butiksupplevelse, sortiment, pris och erbjudanden. Vi har hälsa och hållbarhet högt på agendan och arbetar för att våra medlemmar ska kunna konsumera smart och hållbart. Alltid med utgångspunkt i våra kooperativa värderingar, där kärnan är medlemmarnas inflytande och övertygelsen att saker blir bättre när vi gör dem tillsammans.

Som medlem äger du en del av Coop, och kan vara med och påverka vårt arbete med att göra Coop till den bästa dagligvaruhandeln i Stockholm. Medlemskapet och ditt Coop-kort är nyckeln till förmånliga erbjudanden och rabatter både hos KfS, Coop och andra företag, liksom på kultur-, nöjes- och idrottsupplevelser.

Vår verksamhetsidé

Konsumentföreningen Stockholm (KfS) är en kooperativ ekonomisk förening som ska:

  • Skapa ekonomisk nytta för sina medlemmar.
  • Verka för att medlemmarna i sin konsumtion kan bidra till en hållbar utveckling för människor och miljö.

Vår policy för hållbar utveckling

KfS hållbarhetspolicy

Publicerad: 2017-02-27

Cookies är viktiga för att sidan ska fungera ordentligt. För att förbättra din upplevelse använder vi cookies för att komma ihåg inloggningsdetaljer och tillhandahålla säker inloggning, samla in statistik för att optimera sidans funktionalitet och leverera innehåll som är optimerat för dina intressen. Klicka på Acceptera för att acceptera cookies och gå direkt till sidan. Läs mer om cookies.