Hem

Ägarombud

I nästan alla Coop-butiker, från Knivsta i norr till Gnesta och Nynäshamn i söder, finns det ett ägarombud som är valt av medlemmarna. Ägarombudets uppgift är att företräda dig som är medlem och att fungera som länk till butiken och föreningen.

Ägarombudet lyssnar på dig som är medlem och tar dina frågor och synpunkter vidare för att skapa så bra butiker som möjligt. Du kan till exempel vända dig till ägarombudet om du har synpunkter på sånt som direkt rör butiken eller om du tycker föreningen ska driva en speciell fråga. Kanske har du synpunkter eller förslag som kan utveckla och skapa ett ännu bättre Coop.

Det är fortfarande butikschefen som fattar beslut i butiken, men ägarombudet företräder dig som är medlem och fungerar som bollplank till butikschefen.

Kontakta ägarombudet när du

  • har förslag på hur butiken kan bli bättre
  • har synpunkter och idéer som berör hela Coop
  • vill att konsumentföreningen ska driva en speciell fråga
  • har frågor om medlemskapet.

Mejla frågor och synpunkter till kontakt@kfsombud.se
Ange vilken butik det gäller i ämnesraden.

Publicerad: 2017-04-27

Cookies är viktiga för att sidan ska fungera ordentligt. För att förbättra din upplevelse använder vi cookies för att komma ihåg inloggningsdetaljer och tillhandahålla säker inloggning, samla in statistik för att optimera sidans funktionalitet och leverera innehåll som är optimerat för dina intressen. Klicka på Acceptera för att acceptera cookies och gå direkt till sidan. Läs mer om cookies.